Wednesday 5 August 2015

My bestfriend's open house.(kembar)

assalamualaikum , this is an article about kawan rapat aku since aku darjah 6,dia nurnadhirah bt hj zulkifli..,dia kembar tau but dia kakak , yg nadhrah(adik) dia rapat gaklah tapi tak selalu contact pun hahaha kembar buat open house for hari raya(raya ke-3) and dia jemput aku . aku ingat mimpi ke apa kan aku pun mcm tak caya ah,sebab berapa tahun tah aku tak pernah tegur dia depan-2 atau jumpa ,kami kat sekolah mcm strangers kut...hahaha. ye aku malu gak ah  ,, aku sanggup balik dr kampung drpd guar perahu,penang(raya ke-2) . malam kut aku balik dr kampung sebab kawan baik aku ni dia ckp esok petang dia ada buat makan-2 . dalam 6.30 petang mcm tu lah aku dah sampai kawasan rumah sahabat aku ni. dengan keadaan menggelatarnya huhuhu . then aku park kereta kat area rumah nadhirah ni , dgn berani aku terus jalan laju sambil mengeletaq , laju jantung aku berdegup .  aku masuk rumah dia , and i saw her friends. then aku carilah mana nadhirah ni . bila nampak dia , dia jemput kita makan . dgn menggeletaqnya lagi ambil pinggan then i cuba rasa mee kari dia..... sumpah sedap weyh.  sampai terbawak bawak rasa sedap mee kari tu kat shah alam . sampai nk mintak resepi ... apa rahsia bonda dia.. hahaha tapi takde lah minta bebetul . cuma sedap sgt . tak tipu hihi. masa nak ambil air pula , kebetulan ayah nadhirah ada sebelah , aku dgn rs menggeletaq lagi salam ayah dia. bg nak cover menggeletaq tu aku salam sambil hayun tgn mcm salam YB xD . so takdelah ayah dia perasan . alhamdulillah, tak expect pun dia ajak . then waktu nak balik tu , aku lah last man standing hahaha . sembang² kejap dgn ayah nadhirah . then selfie kejap dgn nadhirah and the geng . then baru balik . family nurnadhirah ni sporting² . alhamdulillah lah . thanks a lot . ada rezeki jumpa lagi. and moga Allah jaga persahabatan kita .goodluck on ur studies kembar. salam alaik.

No comments:

Post a Comment

komen lah kalau tak keberatan ya :')